Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

Door: Herman Sr Kooke

Blijf op de hoogte en volg Herman

08 September 2019 | Spanje, Gerrikaitz

7 sept.
Ik sta zoals altijd vroeg op 6.00 uur. Eigenlijk kan ik wel wat langer blijven liggen, want mn gast is niet zo vroeg. Ik zet mn koffie, erg belangrijk, haha. Lekker ff naar byiten ondanks dat t nog steeds wat koud waait. De sterrenhemel staat er dan nog, t is magical. Heerlijk buiten met mn koffie en n sigaret. Tja dat laatste zou eigenlijk niet moeten, nog steeds niet helemaal vrij. De sigaretten industrie heeft me nog steeds achter de tralies. Ik moet er n keer van los.
De duitser ontwaakt slowly. Hin neemt zn tijd. Hij heeft nog spaghetti staan van gister. Die wil hij als ontbijt. Maar hij krijgt t niet door zn keel, hij vraagt of ik m wil voor de avond. Geen probleem ik neem m wel. Scheelt weer!!

We hebben n fijn gesprek met elkaar, hij is heerlijk zen deze kerel. Alleen van zn stem werd je al rustig. Echt de moderne hippie. Na n poos gebuurt te hebben nemen we afscheid van elkaar. Hij had n heerlijke tijd. Hij vertelde me dat hij in t huis van silence was geweest. Hin adviseerde me ook eens te gaan kijken. Na gepoets te hebben, ging ik er maar ns op af.
Het was werkelijk echt helemaal zen. Oo wat haf die gast dat mooi gemaakt, n prachtige zen tuin en de rest was zo minimalistisch nogeljjk. Maar erg mooi. Je werd er lekker rustig van.
Eerst maar weer ns naar de koffie. Daara ff boodschappen doen, dan naar huis nog ff uurtje siesta alvorens te beginnen. Om 11.30 uur open. Nou ik heb binnen no time de tent vol.
Allemaal fijne mensen. Ik heb nu ff tind om zelff ff te ontspannen en ga t dorp i. Eerst ff naar mn plaatsljnke bar. Dan nog ff op t marktpmein. Plaza genoemd. Ik zit lekker in t zonnetje, met n heerlink glaasje wijn. Na 1,5 uur bedlhit ik om weer terug te gaan. N mens moet ook eten. Im be. In de keuken wat aan t rommelen, komt n gast binnen en vraagt me of ik wat salade lust. N moeder met 2 dochters had dit gemaakt. Mooie toevoeging aan mijn eten . Rijst met wat vlees.
Ik schuif aan bij mn gastrn aan de eettafel. We raken al gauw met elkaar in gesprek. Het was erg gezellig. Na n poosje ging men aan de afwas, ik hoefde niets ts doen. Hmmm prachtig. Langzaam maakt iederen zich op om te gaan slapen. 2 moreaanse meisjes hebben t koud, ik bied ze n kleine verwarmings radiator aan. Ze waren er erg blij mee. N andere gast op de kamer van 5 vroeg ook of ik wat kon bijverwarmen. Geen probleem zei. Ik haalde nog zo'n ding en plugde m in. In now time sloeg de zekering eruit. Ik weer naar beneden en de switch omzetten. Zo dat weten we ook weer. Weer n puntje voor de eigenaar. Ik pak nog n wijntje en ga lekker buiten zitten. Het is donker. Ik zit daar lekker aan de tafel tot plotseling na n kwartier door de tuin wandelt. Im heb m niet door de deur zien komen, dus ik zeg waar kom jij ineens vandaan. Ik zat hier al die tijd zei hij. Zal vroeger wel bij de secret service hebben gewerkt. Haha. Hij kwam nog even bij me zitten. Na n 10 min ging ook hij slapen. Ik bleef natuurljnk nog ff zitten, maar na n half uurtje ging ik mn stal ook maar ns opzoeken. Sweet dreams.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gerrikaitz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

16 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

15 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ
Herman

Actief sinds 12 April 2017
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 92392

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: