Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

Door: Herman Sr Kooke

Blijf op de hoogte en volg Herman

07 September 2019 | Spanje, Gerrikaitz

6 sept
Sta weer om. 6 00 uur op. De eerste gast die eruit is, is de duitser. Hin heeft als enigste ontbint besteld. Hij wil geen koffie maar thee.  Net n pot koffie gezet. Maar die lust imzelf natuurlijk ook. Langzaam kont de rest op gang. De fransen eerst met n bij elkaat geraspt ontbijt. T zijn echt aardige maar vooral grappige mensen. De Amerikanen nemen afscbeid en bedanken me hartelijk. De Italianen zijn inmiddels kkaar om te vetrekken, ook hier wordt hartelijk bedankt voor de gastvrijheid. T meisje schuift nog even aan. Ze vraagt waar de eerste bar is waar ze koffie kan krijgen. Ik zeg met n lach, hier natuurlijk! Ooh fijn zegt ze, ze bedankt me hartelijk , zonder koffie kom ik niet op gang zegt ze. Nou ik ken dat gevoel maar al te goed. Iederern vertrektde Fransen willen nog ff met me op de foto, haha. Na n hug vertrekken ze. Even later de bel!!ja, ik kan wel raden wie er aan de deur staan. De Fransen, ja hoor, olala ik ben mn stokken vergeten roept ze. T was echt franse stijl, chaos.!! T meisje vertrekt, n hug en hartelijk dank voor het fijne verblijf. Ik zie je nog wel ergens in Spanje roept ze nog. Ze leeft nl zelf ook in Spanje.
De Duitser heeft tijd zat, alles op t gemakske. Nadat hin klaar is met t ontbijt, maakt hij zichzelf klaar om ook te vertrekken. Leuke kerel we nemen afscheid.
Zo nu ff snel de tent poetsen en opruimen. Ff lekker tkoude water in. Dan naar de supermarkt, ik heb t eea nodig wat ik tekort kom. Daarna naar de bar voor mn koffie. Ik heb tijd zat va daag want iedereen was vroeg weg.. Eenmaal thuisgekomen, kan im nog ff n uurtje siesta houden alvorens ik aan de gang moet. Om 11.15 uur kom ik maar weer ns overeind. Ik maak de tent open. Nou de hengel maar weer uitgooien. Mb Spaanse vriend komt ff buurten, hij leert me n beetje spaans, ik hem n beetje Engels. We pakken n koffietje en we buurten n uurtje. Om 14.00uur, ga ik mn lunch ff maken. N paar stukjes stokbrood met wat tuna. Daarna maar weer gaan hengelen, maar ze bijten slecht vandaag. Om 16.30 uur ja beet! N duitser! Prima kerel, zo op t eerste oog. O goed energie heeft dit huis zegt ie. Huppa binnen. Hij wil zelf graag koken, ik zeg dat dit geen probleem is. Hij is blij, wel hij blij ik blij.
Er staan inmiddels 2 russen voor de deur, jonge man en vrouw. Of ik nog n bed heb, jaja zeg ik, kom maar mee, i show you. Ik leid ze rond, maar ze vinden t maar niks. Ik denk dat ze n hotel zochten. Ben eigenlijk al blij dat ze weer gingen, want straalden weing vriendelijkheid uit. De duitser gaat boidschappen doen, en ik ga nog wat vissen. Tegen de avond willen ze ook nog wel eens bijten. Inmiddels is t alweer 17.40 uur.
Geen beet meer. Vandaag hebben we t kasterl voor ons tweeën. Ik kan sluiten om 21.00uur.
De duitser gaat op tijd slapen, ik heb echt nog zin in n borrel. Ik heb 2 flessen metikeur ergens in n kast zien staan, im maak er maar 1 open. Smaakt goed maar is zoet. Ik loop de kejken in en ik zie toevallig okk nog n halve fles wiskey staan. Dat is beter. Im pak op mn gemak n paar borreltjes. Stuk oude kaas en wat toast. Im zit aan de grote eettafel, lekker f tw genieten. Na 2 borrels ga ik ook maar na naar bed. Ben moe. Sleepwel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gerrikaitz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

16 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

15 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ
Herman

Actief sinds 12 April 2017
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 92394

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: