Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

Door: Herman Sr Kooke

Blijf op de hoogte en volg Herman

24 September 2019 | Spanje, Gerrikaitz

16 sept
Alweer n dag on the office. Vandaag is iedereen vroeg weg. Op 2 dames na im heb voor hen n taxi besteld. Opnieuw iedereen zeer tevreden. Om 8.45 uur komt de taxi. Zo ik kan gaan poetsen.
Daarna ff koelen in the pool. Love it. Ik heb voor vandaag alweer de tent bijna volgeboekt met reserveringen. T gaat steeds vlotter. Mn eerste gast is n kei aardige Brazilian. Hij woont in Fortaleza. Ik heb al meteen n goed contact met hem. Zn backpack is nog niet aangekomen, dus heeft hij ook geen handdoek, hij wil graag douchen. Ik geef m de mijne. Na n tijdje komen er twee canadeze dames binnen erg aardige mensen. Daarna arriveren twee Canadeeze  mannen. Ook hier klikt t meteen. De meeste Canadezen komen ontario of Montreal Quebec.
Veelal echte hollandse namen. Er kont nog n jongen van Paraguay binnen en n Koreans meisje die in de vs woont. N erg enthousiaste meid.
Iedereen is geïnstalleerd, dus Herman gaat er even op uit. Gary n Canadees loopt met me mee. We raken al snel in een goed gesprek. Intelligente kerrl. Hij is opleidings helicopter piloot. Daarbin is hij de enige test piloot voor wet im niet meer wat voor vliegtuig. Hij heeft n dikke carrière en n dikke gevulde portomonee. Maar hij is n erg normale kerel, geen capsones oid. We raken steeds dieper in gesprek en we gaan ergens op n terras zitten. Hij drinkt niet.
Na n leuk en goed gesprek gaat Gary terug naar de albergue. Ik blijf nog n tijdje zitten.daarna terug en afsluiten de tent. We gaan piitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gerrikaitz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

16 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

15 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ
Herman

Actief sinds 12 April 2017
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 92380

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: