Meandmyself2019 - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu Meandmyself2019 - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu

Meandmyself2019

Door: Herman Sr Kooke

Blijf op de hoogte en volg Herman

14 Juni 2019 | Spanje, Gerrikaitz

Ik kan me niet meer zo goed de datum terug halen, of anders gezegd heb er geen zin in. Mijn verrek in Marikina is aar aan de late kant. Maar ik zou ook nu maar 17 km gaan. Door de Bergen is dat al pittig. Tenminste dat ligt eraan hoeveel je moet klimmen. Zijn de paden goed of is 't hult en bult en door de blubber. Het regt veel in Baskenland, dus met 'n bietje pech moet je door 't nat. Met nog meer pech door de blub. Dat maakt 't erg zwaar. 'n dag voor ik vanuit hier vertrok meisje uit Mexico ontmoet, pffff dappere tante. Ze had haar knie zwaar gebeseerd, maar ging stug door. Met stijgen kon ik haar niet bijhouden. 't dalen was erg lastig voor haar. Ik zou haar weer zien in Gernika. De tocht verliep soepel en was op sommige punten, (steile hellingen en steile vervelende afdalingen) zwaar. 'taasye stuk naar de hostel voelde ik 't flu k in m'n benen en was blij dat ik er was. Heerlijk douchen en ffiggen. Savonds lekker de stad in, dacht ik. Nou 't WS maar 'n saai stadje. Wat rondgehangen en 'n paar punten gedronken. Op tijd naar bed. Nog wat gebuudt met de Mexicaanse, ze zou over 2 dagen in Bilbao naar een arts kunnen. Ze moest nog ff door. 't zou nog zwaar voor d'r worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gerrikaitz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

16 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

15 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ
Herman

Actief sinds 12 April 2017
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 92384

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: