Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu Meandmyself2019 CASTROJERIZ - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

Door: Herman Sr Kooke

Blijf op de hoogte en volg Herman

15 September 2019 | Spanje, Gerrikaitz

Erg vroeg opgestaan om 5.00uur. De zwitser gi g vroe vertrekken en wilde ontbijt en koffie. Geen probleem, maar gisteeavond leuke avond gehad, dus ook n paar wijntjes en als afsluiter n wiskeytje. Dus ff moeite om 5.00 uur. De anderrn worden rond 6. 00 uur half 7 wakker. Ook hier voor 3 personen n ontbijtje en koffie. De Fransman Claude was de tweede die vertrok. N leuke kerel. Na afscheid van hem te hebben genomen, zorg ik voor t ontbijt voor Fernando en zijn vriendin Carol. Daarna neem ik afscheid van mn Spaanse vriend en zn vriendin. Ze waren heel erg blij met hun verblijf. Altijd fijn te horen. Het meisje was t laatst weg. Ook hier weer n fijn afscheid. Iedereen is op tijd weg. Inmiddels was ik al aan t poetsen. Daarna t zwembad in en toen ben ik toch nog maar ff in bed gekropen. Om. 11.15 uur eruit want de tent moet open. Ik eet snel wat en dan naar beneden. Hengwl uitgooien. Ik heb al 2 reserveringen staan, dus nog 8 te vangen. Inmiddels heb ik er 6 bij gevangen. Nog 2 binnenhalen vandaag. T is altijd net of die laatste t moeilijkst te vangen zijn. Maar ja 8 is ook goed. Het is nu 14.30uur, tijd om te gaan eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gerrikaitz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

16 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

15 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ
Herman

Actief sinds 12 April 2017
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 92390

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: