Meandmyself2019 - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu Meandmyself2019 - Reisverslag uit Gerrikaitz, Spanje van Herman Kooke - WaarBenJij.nu

Meandmyself2019

Door: Herman Sr Kooke

Blijf op de hoogte en volg Herman

07 Juli 2019 | Spanje, Gerrikaitz

Van La Vega naar Villaviciosa.
Ik heb echt geen idee meer hoe deze route is verlopen. 't zal wellicht mooi geweest zijn. Daarna naar Oviedo en richting Giijon, ben ik 'n dag gebleven. Ik was kapot na de route. Je moest 'n berg over echt niet normaal. Er leek geen eind aan te komen. 't pad was erg rotsachtig en moeilijk te belopen. Na iedere bocht wist je daar komt nog 'n beklimming aan. Echt werkelijk waar, 't was 'n ware aanslag op je lijf. Alles deed pijn. Eenmaal boven ben ik er maar ns voor gaan zitten. Fruit en eten erin. De berg was in dichte. Mist gehuld. 't rege d wat. Dit is hier erg, normaal, er hangen hier altijd wel dikke wolken over de bergen. Daarom is 't hier zo groen.. Na wat gegeten te hebben genuttigd nog wat stijgen maar dan over de weg. Daarna de afdaling ingezet op naar Gijon. Van veraf zag je de stad al liggen. Big big town. Erg mooi. Eenmaal beneden aa gekomen., bij 'n camping heb ik 'n hotelletje gezocht en taxi gebeld. Ff heerlijk 'n dag ontspannen. Ik hac 't echt nodig steenkapot was ik. Na 'n heerlijk bad en ff onderuit voelde ik me al 'n stuk beter. De dag erop eerst op zoek naar masseur voor m'n kuitspieren los te maken en m'n enkel. Al 'n tijdje last van m'n enkel, erg lastig soms. De ene dag gaat 't redelijk de andere dag is 't zwaar tobben. Maar ik moet verder dus 'n massage zou 'me hopenlijk goed doen. 't WS ff zoeken want ik ben er vanuit 't hotel te voet naar toegelopen. Na veel vragen uiteindelijk gevonden. Zag er allemaal erg prof uit dus had er wel goed gevoel bij. Kreeg 'n soort o derbrkekske wat ik moest aantrekken en lekker onder 'n warme deken. Voor 38,00 heel m'n rig nek en benen laten masseren. Was echt 'n warm bad. Daarna lekker rondgeken in de stad wat gegeten, daarna terug naar hotel. Op tijd naar 'n goed bed warm dad want morgen weer verder naar Aviles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gerrikaitz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

24 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

16 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ

15 September 2019

Meandmyself2019 CASTROJERIZ
Herman

Actief sinds 12 April 2017
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 92400

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: